16 Aralık 2013 Pazartesi

2014 Abiye Elbise Modelleri

Farklı bir sene farklı moda tasarımları ile başladı. 2014 abiye modelleri bunların içinde benim en çok ilgimi çeken kısım oluyor. Bu sene çok farklı tarzlarda abiye modellerini mağazalarda bulabilirsiniz. Mesela bu sene dar kesim abiye elbiseler oldukça moda.


Ben pronovias ve rosa clara markalarının abiye modellerini inceleme fırsatı buldum. Düz kesim modellerden oluşan bu koleksiyonda, siyah abiye modellerini, beyaz modelleri, dantelli abiyeleri ve çok çok daha fazlasını bulabilirsiniz. Canlı renklerde abiyeler de 2014 yılının trendleri arasında yer alıyor. Özellikle kapalı mekanlarda , balolarda kısa abiye modellerini giymenizi öneririm. Uzun abiye modelleri ise bir çok markanın 2014'te ürettiği modellerin başında geliyor, pek gen işi gibi durmasa da alıp giymenizi kesinlikle öneririm.

Bandaj abiye elbiseler ise, şık partilerde hem vücudu sarıp daha seksi bir görüntü oluşmasına olanak veriyor. Dantel benim her zaman sevdiğim bir detaydır. Kadını daha sade ve saf gösterir. Dantel parçalı abiye elbiseler ve tüllü abiye elbiseler, özellikle göğüs ve sırt kısmında bu sene böyle modelleri çok göreceksiniz alın giyinin diyorum. Benim 2014 Abiye Modelleri ile ilgili yazacaklarım bunlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder