7 Kasım 2013 Perşembe

2014 Abiye Modelleri

2014 abiye modelleri, rosa clara, pronovias, uzun abiye , kısa abiye2014 yılına neredeyse bir ay kaldı, ama yerli ve yabancı giyim markaları şimdiden 2014 abiye modelleri koleksiyonları satışa sunmaya başladı. Gelin 2014 yılında ne tarz abiye modelleri bekliyor bizleri hep beraber öğrenelim.


Genel olarak, geçen seneyle benzer modelleri bu senede vitrinlerde görmeye devam edeceğiz diyebilirim. Özellikle dantelli abiye modellerinde çok fazla model mevcut. Benim defilelerde gördüğüm ilk şey bu oldu. İspanyol markalarından Pronovias ve Rosa Clara ilk ürünlerini satışa sunan markalar oldular. İki markada çok geniş bir koleksiyon hazırlamış diyebilirim. Genel olarak vücudu saran dar kesim abiye modelleri, modellerde kullanılan canlı renkler, parlak taşlar ile oluşturulmuş desenler, bir hayli canlı davetler, düğünler bu sene bizleri bekliyor diyebilirim.

Ben her sene yaptığım uyarıları bu senede tekrarlamak istiyorum. Genel olarak abiye modeli seçerken nerede giyineceğiniz en önemli faktördür. Mesela, düğün ve nişan gibi davetlerde Pronovias hem klasik çizgisi hemde hanımefendi tarzıylaa bence ilk tercih edilecek markaların başında yer almakta. Daha sade modeller sevenler ise Rosa Clara'nın koleksiyonuna göz atabilirler. Ben bu iki markanın modellerinden beğendiklerimi burada paylaşıyorum. Herkese güzel günler dilerim.
















































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder